Nytt i köksfönstret!

Har gjort lite vårfint i köksfönstret, va på återvinningen i går och på Erikshjälpen idag och köpt lite nytt:) körsbärstema är det nu!

Ledig helg, igår va det som sagt loppis tur och en sväng på stan, efter Erikshjälpen i dag har jag mest ätit o umgåtts med vovvarna och fixat här hemma! I kväll blir det semlor när R. kommer hem, gott ;)

I morgon ska jag städa och gå långpromenad! Sen ska jag mest ägna mig åt att läsa böcker!

Köpte ett par fina möbler idag med, de kommer hem till mig på torsdag! Ska visa bilder senare! Är nöjd allafall! Älskar loppis!! Passar ju både min livsfilosofi, inredningstil och budget.

Blev en kort pluggperiod för mig denna gången, insåg att det inte kommer att gå att kombinera mitt jobb med bibliotekarieutbildningen så jag slutade, sen kändes det liksom fel i magen... Jag är nog inte redo att plugga just nu, blev jättestressad och ledsen direkt. Funkar inte! Och jag håller ju på med att arbeta med mig själv och lära mig att bara göra det som känns bra så det fick bli till att avbryta! Känns skönt, allt blev liksom lättare igen när jag tog det beslutet, och oj vad mycket tid jag fick tillbaka!! ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

ska bli kul att se möblerna!
lät som ett bra val att avsluta utbildningen, är nog jäkligt tufft att kombinera. hoppas allt är bra! puss & kram

2013-02-05 @ 06:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0