Gott nytt år:)

Sitter och äter lite frukost, ska iväg om en timme till bussen mot Borås! Måste hinna över en sväng till Ica med först:)

Så gott nytt år på er vänner! Hoppas att ni får en rolig och trevlig nyårsafton! :)

Sista Jobbpasset!

Veckans sista arbetspass är avklarat, men måste säga att jag gillar mitt jobb :)

I kväll har vi slappat och spelat kort! Nu ska jag rasta hundarna och sen blir det sängen. I morgon ska vi ut och trängas med resten av Linköping på ikano huset och tornby, sen på kvällen ska vi åka med vovvarna till R.s föräldrar och även få mat där :)

Sen är det nyår och då fest i Borås med fina Sofia och hennes kompisar :)

Mellandagar

Julen är över och nu är det Jobbdagar som gäller här mellan jul och nyår!

Igår var jag nere på stan och tog en fika med fina vänner:) idag har vi varit och fixat masker till nyårsfesten vi ska till i Borås :)

Här kommer lite bilder från julen!

God Jul :)

Står och väntar på bussen och sen tåget hem till mamma och pappa där jag mina stora bröder och min moster ska fira jul idag:) och självklart mina små hjärtan Chillan och Freja <3

Mitt stora hjärta jobbar idag så vi ska fira lite tillsammans i kväll i stället :)

Igår var det jobb som gällde på dagen sen åkte jag och R. till min mor för lite tidigt julfirande med min lilla bror som ska va med sin pappa idag!

God Jul till alla mina fina vänner!

Bilden är på trädgårdsföreningen fina gran:)

Älskar semester!!

Så i går morse kom vi hem från teneriffa semestern. Har haft en underbar slapp, skön, varm och solig vecka tillsammans med världens finaste kille <3 längtar redan efter nästa gång vi kan åka :)

Nu är man då hemma i verkligheten och alla julbestyr, jobb och plugg! Ska nog mysa och dricka glögg i kväll för att försöka få tillbaka lite julstämning! Den försvann långt bort i värmen!

Tågstationen

Sitter och väntar på tåget till Arlanda och dricker lite kaffe! Tyvärr är jag fortfarande sjuk men får väl hoppas att det ordnar upp sig om någon dag!

I natt så ska vi sova på Jumbojets vandrarhem;) sen går flyget i morgon bitti!

Täppt!

Sjukt vad jag är täppt i näsan!! Men har tagit mig igenom en jobbdag så nu är det bara en kvar innan semestern :)

Ska åka med mina små djur till mamma i kväll där de ska vara under tiden vi är borta!

Efter det blir det pizza till middag när R. kommer från jobbet ;)

Fredag!

Har inte blivit av med sjukdomen än tyvärr, hoppas det blir bättre till helgen då jag ska jobba! Så är hemma och vilar idag, små grejar lite men försöker att ligga i soffan och ta det lugnt. Pluggar lite o kollar lite på tv. Ja blir väl inte så mycket mer idag antar jag!

Har i allafall fixat alla julklappar utan en så det känns bra :) längtar tills vi ska åka iväg på resan på måndag kväll! Mys och slappande är precis vad jag behöver:)

Skit

Trodde jag skulle klara mig, men tydligen inte!! Idag har förkylning och ont i halsen slagit till :( men jag måste ner och fixa sista julklapparna på stan och jag måste verkligen plugga så det är väl bara att köra på som vanligt, går vila i kväll.

Ska äta lite frukost nu, sen duscha!

Onsdag

Sitter och försöker äta lite frukost, känner mig lite små sjuk idag, ont i halsen och snorig :/ men har tagit en värktablett. Ska iväg och handla och sen jobba i kväll. Hinner nog inte mycket mer i dag!

Igår blev det mest plugg, en promenad med hundarna och sen en hårfärgning på sena kvällen, provade en ny brun nyans, blev rätt bra :)

Bilden är från gårdagens långpromenad , ett "konstverk" i berga!?

Svart!

Har haft strömavbrott i nästan två timmar i kväll, så det blev sen middag! Men nu är den uppäten i allafall:)
Freja sitter och tigger;)

Har varit på stan och träffat en fin vän idag, shoppat lite och sen hunnit med lite plugg oxå!

Resten av kvällen blir det vila och mys, känns nästan som jag håller på att bli sjuk, hoppas jag har fel!

2:a Advent

Nu ska vi ha lite adventsmys :)

Igår va vi på trevligt julbord, sen igår kväll och idag har det mest blivit slappande och lite fix i lgh och med julklappar!

En plugg och jobb vecka väntar, sen blir det semester:)

Seeeg

Är så sjukt trött och seg idag, har inte lust med nåt, förutom att sova! Men har släpat mig till skolan och måste ta hand om tvättstugan samt åka med hundar till mamma under eftermiddagen idag. Så man har väl inget val, bara att göra.

Hoppas på en piggare och mer positiv dag i morgon:)

Trevlig helg på er!

1:a december

Idag har jag varit och fikat med en vän och sen jobbat 16-21! Nu ska jag dricka lite varm sojamjölks choklad och sen soooova. Är trött!

Idag fick man ju även tända datum ljuset för första gången :)