Nya länkar :)

Har uppdaterat länklistan här på bloggen! Massor av intressanta webshopar, veganbloggar och djurvänliga sidor :)
 
För de som vill köpa veganska varor men tycker det är svårt att få tag på kan jag rekommendera er att gå in på länkarna till Goodstore, Vegusto ocg Veganlifes webshopar, mycket bra veganska, ekologiska och ickedjurtestade produkter! Jag väntar själv just nu på en beställning från Vegusto som jag ser fram mycket emot :)
 
För övrigt är det mest massa jobb som gäller ju i helgen, är trött men försöker att inte bli allt för gnällig och bitter över att jag inte orkar och hinner ägna mig åt något roligt eller viktigt under sådana här helger, bara stress med jobb och hushållsysslor! Längtar efter tisdag då jag är ledig...
 
Nu ska jag snart börja laga mat och sen förbereda mig för morgondagens jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0