Oändligt grått

Oj oj vad grått det är idag!! Mörkt inne fast det är på förmiddagen! Men det gör inte så mycket jag är ledig idag och det känns så himlans bra:) sitter nu vid köksbordet med en liten busig hund i famnen och dricker morgonkaffe. Har varit ute och gått en sväng i gråvädret men det va riktigt skööönt;)

I går kväll gick jag och la mig vid 22 (!!) tidigaste på länge, va slut efter en tung jobb vecka, hände dels jobbiga grejer på jobbet och sen lite annat som att Chillan åt upp en flaska nässpray så vi fick åka till veterinären! Jäkla bushund... Men det gick bra till slut allafall, ingen förgiftning:)

Idag ska jag städa och fixa lite i Lgh sen ska vi göra oss fina, i eftermiddag kommer R.s familj och firar hans födelsedag i efterhand, så vi ska bjuda på lite fika ;) ikväll blir det slappande och i morgon ska jag träffa en vän och resten av tiden läsa böcker!!

Ha en bra lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0