Lev enkelt

Läser och läser, blandat med hushållssysslor! Boken lev enkelt som finns på bild i ett tidigare inlägg läser jag mest just nu! Den är bara såå bra, ger en massa svåra frågeställningar, men oxå otroligt viktiga och nödvändiga frågeställningar som jag behöver besvara och fundera kring för att kunna känna efter och förstå vad som ska bli nästa steg i livet. Har redan börjat få alltmer klarhet angående vad som är mest värdefullt och meningsfullt för mig i livet och vad som egentligen inte betyder speciellt mycket alls. Lång och snårig process det här med att fundera kring och försöka förändra sitt liv, men samtidigt så väldigt spännande och tillfredställande.

I morgon blir det Erikshjälpen för mig några timmar sen hem och ta hand om hundarna<3

På söndag kommer pappa hit och hjälper till med att sätta upp lite hyllor, sen ska vi åka en sväng till farmor för hon fyller år!

Ha en fin helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0