Dagen

Har haft några trevliga timmar på Erikshjälpen idag, massor av folk var det! Mycket roligt ;) Och även känns det positivt att så många har insett hur mycket bra det finns att köpa secondhand! Är ju både mycket billigare och mer miljövänligt att shoppa så:) Själv hittade jag nya mjukisbyxor och två par fina stickade vantar för några tior stycket:)
 
Sitter nu och funderar på vad jag ska göra för middag i kväll, alltid lite klurigt att komma på! Är inte sugen på nåt speciellt heller...
 
Inaktiverade mitt facebook konto igår, känner att jag verkligen behöver en längre paus från det där, trivs inte med utsattheten man har där, känns som att det ger för många för stor inblick i mitt liv. Med bloggen känns det annorlunda, här väljer jag ju själv precis allt jag vill förmedla och hur, på fb kan nån avlägsen "vän" man har på vänlistan när som helst få för sig att göra nåt inlägg på en sida eller nåt som kanske kan misstolkas av andra som ser det...nej även om man även kan få mycket positiv info genom fb känner jag att jag nog får skaffa mig den på annat sätt, allafall ett tag, sen får man ju se hur man känner sen. Rätt skönt att liksom inte känna det där att man måste in och kolla fb på mobilen med hela tiden ;)
 
Ett litet frö av tankar på en eventuell framtidsplan har börjat gro i min hjärna och i mitt hjärta, vad vill jag inte säga än, men det känns fint att ha den där, ett litet mål att jobba efter, något som faktiskt känns bra.
 
Nepp ska nog dra ett varv med dammsugaren innan matlagningen, grus överallt den här årstiden ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0