Tvättstugan

Är uppe tidigt, som vanligt känns det som, i dag har jag tvättstugan men annars brukar jag ändå bli väckt av chillan som tycker att det är dax att stiga upp runt sjutiden!! Aja så är det att vara hundägare...

Veckan som gått har mestadels varit fylld av jobbkvällar, har börjat 12 eller 14 de flesta dagar och då hinner jag tyvärr inte med så mycket annat! I torsdags var jag dock ledig och fick lite tid att njuta av det fina vädret tillsammans med en vän och vovvarna :) Det va mysigt! Nu är det ju lite kallare, men solen tittar fram en del även idag :) Ska snart gå ner till tvätten igen och under tiden maskinerna går ska jag gå ut på en långpromenad med hundarna!

Börjar jobba vid 14 idag med, så efter tvätten blir det nog mest att förbereda sig för det.


Flytten börjar närma sig, börjar känna mig lite stressad över allt som måste göras, fasen vad det är jobbigt att flytta, är så trött på det nu, hoppas hoppas att vi kommer att trivas i nästa lgh så vi kan bo kvar det ett par år allafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0