Torsdag

Sitter och drömmer mig bort till sol, värme och semester!! Vill bara boka en resa snart så jag har något att se fram emot :) Dagarna flyter på och ser ganska lika ut, blir ju lite trist i längden!

Men men, så idag är det snart dax för den dagliga hundpromenaden och sen göra sig iordning för jobbet som börjar vid fyra...hoppas på en lugn kväll.

Sen är det bara i morgon kvar och sen är det en ledig helg som väntar :) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men R. jobbar så jag ska umgås med lite vänner hade jag tänkt :) Sen blir det väl det vanliga med städning och såna grejer förstås. Nästa vecka ska jag börja packa har jag tänkt, bära ner lite kartonger från vinden och köra i gång, flytten börjar verkligen kännas nära nu! Längtar tills den är färdig...


Måste sätta mig och beställa nya skor att ha på jobbet, såna som är bra för fötterna, känns att att mina fötter håller på att bli helt utslitna av allt spring i dåliga skor! Inte alls bra, hade ju tänkt mig att de skulle hålla ett bra tag till, hehe.

Jag har skrivit en lista på roliga små utflykter man kan göra nu under vår och sommar, eftersom både jag och R. ska jobba så får man ju försöka göra lite kortare små utflykter när man är ledig så att man får lite roligt i allafall :) Sen får man väl försöka att njuta lite hemma med, sitta på balkongen och läsa och äta frukost och sådär när man har tid :) Hmm jag har svårt att njuta av enkla småsaker, vill verkligen lära mig at göra det, uppskatta lite mer av vardagen liksom. Vet inte varför jag har så svårt för det, har jag alltid haft. Vill alltid vara någon annanstans och göra något annat i livet än vad jag gör nu! Konstigt det där...jaja nee ska väl gå ut nu då och försöka njuta lite av att jag har tid att gå på långpromenad med hudarna på dagstid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0