Tisdag

Idag  har jag varit ute på Återvinningen med Sofia, det va ett rikitigt secondhand paradis och jag gjorde flea fynd :) Ska visa alla senvårens fynd sen efter flytten, då de nu  packas ner direkt! Va även en sväng på stan i förmiddags och fixade massa presenter, många som fyller år nu!

I kväll har jag fått lite mer packat av alla tusen grejer här i lgh, puuhh vad det är jobbigt att flytta!


Har även idag varit på ett möte för en annan rolig grej som ska börja med :) Kul men det berättar jag lite mer om längre fram.


I morgon ska jag jobba igen, börjar vid fyra så lite ska man väl hinna innan med imorrn.

Kommentarer
Postat av: sofia

ja dit får vi minsann åka tillbaka!

2012-05-29 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0