Regn

Idag är det regningt ute, lite deppigt, men men ska ägna mig åt lite inomhus grejer nu på dagen, sen blir det jobb ikväll!

Igår hade jag en trevligt dag i Norrköping med Fia, vi åt lunch och fikade på bagarstugan och sen gick på myrorna, det är sååå mycket bättre i Nkpg än vad det är i Lkpg! Hittade fem fina sommarklänningar och en orange håltagare och sen en Vereco skål :) Hoppade även in en snabbis på HM och köpte en tränings-bh och sen ett par löparshorts. Ska försöka börja träna lite mer utöver långpromenaderna med hundarna hade jag tänkt mig, vill komma i lite mer fast form! :)


Men nu hade jag tänkt baka blåbärsmuffins, haha, måste ju ha en balans liksom! Hehe!

Ska jobba tre kvällar nu och sen blir det en ledig helg som väntar!


Måste nog snart börja fundera på att packa med inför flytten, pust, lika trist och jobbigt varje gång!

Längtar efter värme, sol och sommar! Vill grilla, åka på utflykter, ta ett glas på en uteservering, ha picknick, äta glass!! Hoppas att det blir en fin sommar och att jag har tid att göra lite roliga grejer!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha bra balans ju :) får göra om norrpan snart!

2012-05-10 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0