Lördag morgon!

Har varit uppe ganska länge, sen kl. 6 när R. gick upp för att gå till jobbet! Har grejat lite hemma, pratat i telefonen och rastat och matat vovvarna. Om ett tag ska vi ge oss iväg på promenad, men funderar på om jag ska ta och äta lite frukost och städa först :) Fick ett sug efter att få massa gjort nu på morgonen, får se om det blir av, haha ibland känns det mest lockande att göra saker när man tänker på det, inte när man väl måste sätta igång, hehe



Supergrått och mulet ute idag, trist. Men man får ägna sig åt inomhus aktiviteter då istället! Satt igår och kollade på massa tyger jag vill ha till nya lgh, åhh vad kul det ska bli att inreda så många rum :) Har man drömt om ett tag liksom. Vill ha massa färg och mönster känner jag, tyger går ju lätt att byta ut om man tröttnar så man måste ju inte vara så försiktig med det.

Igår beställde jag nya skor till jobbet och sen ett par träningsskor som jag ska ha när jag tränar på min iväg crosstrainer jag ska få hem från pappa när vi flyttat och om jag kommer iväg och fixar ett träningskort på friskis som jag funderat på ett tag nu :) Hittade även ett par super snygga löpartights på rea!

I kväll blir det ungänge med Fia och Chrisse, ska bli mycket trevligt :) Ska dricka lite vin och slappna av lite efter jobbveckan! Imorgon har jag tänkt mig att mest fixa i hemmet, sen laga en god middag tills älsklingen  kommer hem från jobbet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0