Packa

Packar och packar och grejar, massa att göra! Va ledig igår så då blev det en del gjort i allafall.

Ska snart hoppa in i duschen för att fara i väg till jobbet igen, börjar kl. 14. Sen ska jag fortsätta så lördag,söndag och måndag. På tisdag är jag ledig och ska iväg en sväng till Erikshjälpen för att jobba lite som volontär, sen blir det flyttning som gäller på eftermiddagen och kvällen, och invänta en ikea leverans som ska komma till nya lgh med ett bord och en säng :)


Stora flyttlasset går nästa helg så det är då vi ska börja sova i den nya lgh, det ser jag fram emot!


R. är iväg och gör tenta om han hinner komma hem innan jag åker tänkte jag bjuda honom på lite fika :) Biskvi och kaffe!


Ha en fin helg så hörs vi nog nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0