Jobbdax.

Efter tre lediga dagar är det nu dax att jobba igen, börjar klockan 16. Har varit uppe ganska länge men haft svårt att göra så mycket, har mest blivit frukost, diskning och lite småfix här i nya lgh som jag trivs ypperligt i! :)
Älskar att ha så här mycket plats och utrymmen att inreda, även om det inte är helt färdigt än och det kommer nog ta en tid eftersom det är en del som måste inköpas och fixas, så känns det väldigt bra och jag tycker att jag får till det som jag vill ha det! Men ska ta det lugnt och låta inredningen växa fram lite långsamt så det verkligen blir bra! Mycket av det som ska köpas är ju oxå loppis/secondhand grejer så då tar det ju lite tid att hitta rätt saker ;)

Gjorde en liten fin secondhand beställning från internet häromdagen, ska bli kul när den kommer! Lite tyger och porslin.

Denna veckan är hundarna på "semester" hos min mamma som är ledig, skönt för dem att kunna ha sällskap hela tiden! Jag ska jobba måndag och tisdag, sen blir det erikshjälpen och flyttstäd på onsdagen, torsdagen är jag oxå ledig, vad det blir då beror på om flyttstädet är färdigt eller inte!

Sen blir det en lång jobbhelg igen och R. börjar jobba natt så det blir ensamtid om kvällarna när man kommer hem, ska nog mest ägna mig åt att slappa då! Sommarväder verkar det ju bli dåligt av, men om så ska jag nog förska att njuta av våran STORA balkong oxå ;)

Snart kommer lite bilder på vårens loppisfynd och nya boendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0