Onsdag

Usch för dålig ekonomi! Tar upp nästan all min tankeverksamhet!! Kan liksom inte få bort det ur huvudet, trots att jag vet att det enda jag kan göra är att jobba, jobba, jobba så man kan komma i fatt igen...ska jobba i kväll sen vet jag inte mer, som vanligt börjar det kännas som.

Sökte tre chefsjobb igår, önskar att man åtminstone kunde få komma på intervju, vore ett framsteg. Har även sökt lite andra jobb, får se om nåt går vägen.

Nu sitter jag och äter frukost och känner mig seg, vet inte vad jag ska hitta på innan det är dax för jobbet.

Igår blev det ju tvätt och städ dag, skönt att få det fixat! Men är ju så mycket grus ute att jag tror jag måste dra ett varv med dammsugaren även idag...

Freja ser lika seg ut som mig, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0