Ledig lördag

Idag är jag ledig, ska jobba söndag-fredag i skägget så kände att jag behövde en vilodag emellan! R. har precis stuckit till jobbet så jag ska vara hemma själv hela dagen, men tänkte att det va lika bra att gå upp, oxå på grund av att jag ska upp vid fem i morgon!

Känner mig glad över att jag fått så mycket jobb inbokat, skönt att veta lite i förväg ju!! :)

Idag ska jag mest slappa och städa lite, o läsa massa i min bok:)

I går kväll hade vi myskväll. Jag lagade vegansk middag vilket blev hasselbacks potatis (med mjölkfritt margarin), panerad aubergine och vegansk hemmagjord bearnaisesås! Till efterrätt vegansk äppel o päron paj med havre vanilj glass! Sen blev det film och ett glas vin med;) fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0