Hmmm...

Ja då har man tagit studieuppehåll då, efter mycket grubbel, vånda och stress insåg jag tillslut att det va lönlöst för mig att fortsätta plugga, får liksom ändå inget gjort, mår bara dåligt över att jag inte klarar av att prestera! Så nu är jag beroende av mitt osäkra timvikarie jobb för att klara mig ekonomiskt, kommer bli tufft.

Sen så försöker jag att söka så många jobb som möjligt, som då matchar min utbildning, har ju pluggat i 5,5 år och har ju en kandidat examen så något borde man ju kunna få om man söker ordentligt! Bara se till att överleva ekonomiskt tills dess då.

Går runt med nån slags blandad känsla av lättnad och ångest/stress hela tiden. Är så himla rastlös går runt här hemma som en osalig ande... Vet inte riktigt hyr jag ska komma ur det här tillståndet, enda tiden det känns bättre är när jag jobbar, sååå tur att man ska jobba hela helgen då!

Ikväll ska jag dock försöka koppla bort detta lite och gå iväg o umgås med lite vänner, tror det kan hjälpa lite :)
Innan dess ska jag försöka göra lite vettiga saker som promenad med vovvarna i det ( faktiskt) fina vädret och städa lite.

Synd att man har en sån ältar och grubblar personlighet bara, hade vart skönt att slippa nu!

Nee nu ska jag sluta prata om detta kände bara att jag behövde göra ETT inlägg om detta sen får det va nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0