Snökaos

Är väldigt glad för att jag är ledig idag och slipper åka någonstans, snöoväder!! Går knappt några bussar och man ser knappt något alls ute. I morgon jobbar jag ju dock så får väl hoppas att bussarna går bättre då!
 
Sedan sist har jag varit i Sthlm, umgåtts med vänner, gått på stan, varit lite på julmarknad i gamla stan, druckit vin och glögg och ätit god mat :) Har även såklart hunnit jobba en massa julpyntat och fortsatt läsa i massa bra böcker.
 
Denna veckan är det jobbhelg som gäller, men jag har tagit semester på lördag för att gå till Stadsbiblioteket och besöka föreläsningar om grisar som Djurensrätt håller i, passande nu inför julen ;)
 
Nu ska jag ta lite och äta, sen knalla ut en tur och rasta hundarna, men inte ens dem tycker att det är så lockande att vara ute en dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0