Tomt

Här har det varit lite tomt ett tag nu! Vilket har betytt betydligt mer innehåll i verkliga livet, hehe. Ja, men nu hoppas jag på lite lugnare tider och lite mer bloggande igen! :)

Har varit ledig hela helgen, igår blev det kassan på Erikhjälpen och sen middag hos mamma :) Gott, hann även med att kolla lite på cruising i Tranås innan vi tog tåget hem!

Idag har jag slappat, sen fikat med Sofia och sen varit på bio med R. Nu ska det bli lite kvällsmat innan sängen! Imorgon blir det kanske ännu en fika på stan fast med Louise istället och sen jobb hela kvällen :) Ska även försöka att hämta ut mitt pass hade jag tänkt.

Veckan som kommer blir det mest jobb, jobbar 6 av 7 dagar.... Men veckan efter blir ju bättre, tre lediga dagar och en helg som ska spenderas i Sthlm med vintage/secondhand shopping och lite mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0