Promenad dax!

Ska ge mig iväg på en liten promenix upp till coop för att inköpa nån god bulle som R. ska få fika när han kommer hem från skolan :) Mysigt med lediga dagar!

Men imorgon påbörjar långa jobbhelgen dock, fredag-måndag kväll ska det jobbas! Men det kommer nog gå fint det med ;)

Idag ska det nog mest bli lite städning för övrigt och massa promenader, ska hjälpa R. att letasin presenter till sin far och bror!

Igår gick jag upp till vårt förråd och började med en liten rensning inför flytten, vi ska flytta till en fin trea i juni :) Det ser jag fram emot och är i full gång med inredningsplanerningen!! Ska ha det lite mer luftigt tänkte jag, ljusa grunder och massa färg! Ska rensa och slänga en massa massa grejer, ska bli så jäkla skönt, speciellt massa gamla prydnakdssaker ska rensas bort, ges till second hand, bättre att någon annan får nytta utav dem ju!

Härligt att solen lyser lite idag, har varit sjuktligt mycket grådask och regn/snö senaste veckorna, det gör en ju lite less, men men snart kommer nog den där fina sköööna våren då man får börja att ha lite picknick och kanske åka på lite utomhus utflykter :)

Älskar Elsa Billgren! Har lagt till en länk till hennes blogg i länklistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0