Jippie:)

Verkar som att det nu äntligen funkar för mig att uppdatera fr. Mobilen! Kul, kanske man kan bli lite bättre på att uppdatera nu då! :)

Just nu har jag precis rastat hundarna, blev lång sovmorgon idag, ska till skolan i eftermiddag, på en föreläsning.

Såg att det önskades lite bilder fr. Nya lgh, ska försöka fixa det! Tyvärr är den nog lite väl ostädad idag, haha!

Helgen som var senast var toppen! Middag med hjärtat o hans föräldrar i fredags och fest i lördags:) perfekt!

Ska försöka mig på nån slags lite kortfattad sammanfattning av livet i höst för mig ganska snart!

Tar med en liten bild på bästis-tjejerna som lever gott o har det bra i vår nya bostad! Här ligger de och sover tillsammans bredvid min del av sängen:)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åhh vad kul att du har börjat uppdatera lite igen så att man kan följa vad som händer i ditt liv :) Puss

2011-11-08 @ 21:13:56
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0