Hösten

Min höst har varit bra:) har pluggat, lyckats med en kurs och skitit sig med en men det är sånt som händer när man har mycket på gång, ska försöka fixa den förr eller senare!

Har blivit sambo med världens bästa kille :) har även förlovat mig med samma fina <3 vi har även varit på semester i Paris, vilket jag ska försöka komma i håg att lägga upp lite bilder i från!

Jag trivs bra i lgh, men speciellt i området!! Nära stan, men ändå så mycket fin natur och bra promenad vägar att gå med hundarna:)

Jobbar ganska mycket, men försöker va ledig varannan helg ungefär, så man kan göra lite roliga grejer.

I december ska jag och hjärtat åka till Teneriffa och vila upp oss:) det är det jag ser fram emot mest just nu!


Kommentarer
Postat av: sofia

wohoooo vad glad jag blir att du uppdaterar :)

2011-11-08 @ 23:54:48
URL: http://sofiaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0