En dag

Uppe tidigt, R. Skulle till jobbet så jag gick med upp, är dock lite trött så tänkte bara ta mig ut med hundarna en sväng sen lägga mig och läsa ut boken jag håller på med, En dag av David Nicholls. Superbra bok, läs den om ni inte gjort det :)

Senare idag ska jag handla lite, sen åka till pappa på farsdags firande! Ska även beställa lite ny kurslitteratur som jag behöver tänkte jag, ligger lite efter med det denna kurs.

Ikväll blir det matlagning så jag och R. hinner äta tillsammans innan jag ska dra iväg till jobbet igen!

Hittade förresten en jättebra app fr. Djurens rätt idag, med listor på djurvänliga företag och produkter:) smidigt!

Dax att dra sig ut i kylan och gråvädret nu då, även om damerna verkar rätt nöjda med att ligga i soffan o sova just nu ;)

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0