Städar,tvättar, fixar och donar

Har varit uppe sen sju och grejat med hushållsarbete :) Känns bra, har även hunnit med en längre promenad med hundarna och ska nu snart sätta igång med dagens plugg, ska sammanfatta färdigt en bok till vår litteraturgenomgång i uppsatsen. Sen är denna veckas plugg uppgifter färdiga och jag ska ta helg, blir dock en jobbhelg men ändå, hehe. Blir till att jobba heldagar både lördag och söndag, sen så ska jag nog lyckas klämma in ett bio-besök med R. oxå på lördag kväll:)
Nästa vecka blir det plugg och lite jobb, min älskade vän som varit i Indonesien 4 månader kommer även hem nästa vecka så då ska vi ha en riktigt lååååång teledejt hoppas jag:) Ser fram emot det sååå grymt mycket :)
Ska sen även mån-tis veckan efter dra till Tranås och umgås med henne ( och andra fina vänner) ett par dagar, det kommer bli härligt!
Mår så grymt bra just nu, satt och tänkte härom dagen och insåg hur jävla pissigt jag har mått de senaste åren, det var som att jag hade glömt att man faktiskt kan må såhär!! Att man kan vara pigg, ha energi, vara glad och inte uppleva minsta små grej som världens undergång, just nu känner jag mig stark och lyckligt lottad över allt fint jag har i livet och de negativa sakerna liksom faller bort ur min hjärna, visst jag tar fortfarande tag i sakerna som är fel och gör något åt det, men med ett mycket lättare sinne, såååå jävla skönt. Hoppas att jag slipper hamna i det där gråa hålet igen på väldigt länge :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Ah ska bli sa kul att horas o traffas igen <3



Det later sa harligt att du mar sa bra, aven att jag inte mott dig sa marker man att det ar sa!



Glad att jag har en van som dig!

2011-05-20 @ 14:01:52
Postat av: Cajsa

Jag säger som Sofia, bara här på bloggen märker man att du verkar vara väldigt lycklig och må väldigt bra :) Allt man önskar sina vänner så det är så himla kul att läsa :)



Ses i sommar! :)

2011-05-21 @ 10:42:16
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0