Projekt

Idag ska jag sätta mig och knappa in/ skriva rent en massa text jag författat ihop om projekt till vår rapport, måste även gå på hundpromenad och fixa lite ärenden innan det blir hem för att äta lunch och sen dra till jobbet igen i kväll. Har jobbat hela helgen, känner mig trött, men tiden går ju iallafall fortare på nåt sätt när man jobbar!
I morgon så ska jag till skolan och äntligen få träffa min hjärtevän igen, känns som att det va hundra år sen sist! Ska bli sååå mysigt, synd bara att han åker igen på torsdag morgon, men men, det går nog bra och hoppas att han får det himla bra nästa helg med! :)
Fick ett gläjande besked igår, en vän som varit ute på resa sen innan nyår kommer hem till Sverige nästa vecka!! Och troligen är han kvar i sthlm när jag drar dit helgen 13-15 maj, ska bli sjukt kul att träffa honom igen med!! :)
Nej, dax att dra sig ur morgon koman och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0