Morning

Tidig morgon, sitter och lyssnar på Eliza Doolittle, är galen i henne just nu!!! Bara älskar typ alla hennes låtar, sällan jag blir så inne i nån artist, men tycker man mår så bra av henns musik:) Perfekt att lyssna på när man just gått upp!
Låg och drömde massa mardrömmar i natt, inte alls kul. Vaknade hela tiden och va jätterädd, och varje gång jag somnade om bara fortsatte det! Till slut var det nästan som att jag tänkte gå upp, bara för att slippa drömma vidare! Fy, men men jag somnade om lugnare till sist. Fasen vad maktlös man kan känna sig när det gäller såna där grejer liksom.
Men nu är det iallafall morgon :) Jag ska ta på mig träningskläderna och powerwalka ut till Universitete i ruskvädret med hundarna och lämna igen försenade böcker, bäst att få det gjort nu på morgonen :)
Sen ska jag plugga en del och försöka städa av lite, åka och handla lite grann, ikväll blir det mest att ta det lugnt och mysa lite, imorgon ska vi till skolan på handledning på eftermiddagen, men lite sovmorron får man ju allafall !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0