Massor

Idag har jag hunnit massor av saker, jobbat, tvättat, transkriberat fyra intervjuer, gått promenad med hundarna och aktiverat dem i hundgården, lagat mat (såklart, hehe). Nu sitter jag och väntar på dagens höjdpunkt, ett telefon samtal från fin, bara två dygn kvar nu, längtar ihjäl mig!
I morgon blir det till att transkribera de två sista intervjuerna och klippa ihop ett dokument med lite material till vår kursansvarige inför onsdagens handledning, sen ska jag försöka hinna färga håret med tänkte jag och fixa naglarna!
På måndag blir det jobb igen, sen blir det till att städa och sen göra mig vacker inför kvällen, haha.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommenterade att jag var intresserad av ett par skor som du sålde. Hör av dej :)

2011-05-08 @ 18:42:11
URL: http://majasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0