23.30

Sent börjar det bli, har precis varit ute på en långrunda med hundarna, hjärtat åkte precis hem vid tio så då tog jag och gick iväg på promenad. Går ju inte gå med hundarna på dagtid när det är såhär varmt! Men gud vad underbart för övrigt, verkligen sommarväder, totalt super skönt! :)
Har varit i skolan idag, och sen bara slappat och myst resten av dagen, sov nån timme med på eftermiddagen, så sjukligt trött, tror det är lite pollen allergi eller nåt, blir snuvig och känner mig sjuk när jag varit ute en längre stund, sen blir det liksom bättre igen när jag varit inne nån timme...måste va det, svullnar i ögonen med, hmmm. Men, men det är inte så farligt dock.
Imorgon blir det fika med en vän och sådär, sen lite plugg kanske och sen jobb mellan 16-21. På fredag måste jag packa och dona, bär ju av till sthlm med tåg vid 17, ska bli så kul! Hoppas att vädret blir lite vettigt med så man kan sitta ute en massa och njuta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0