Lasagne

Håller på och lagar lasagne, med squash och tomatsås och hemmagjord vitsås, och OST. I helgen köpte vi massa färska lasagneplattor som jag måste göra slut på, så nu har jag snart lasagne så det räcker till matlådor hela våren! Haha.

Ska nog försöka plugga lite, förbereda för morgondagens och torsdagens intervjuer. Sen gå med hundarna en längre sväng. Sen kolla på Sons of Anarchy. Det blir min dag det.

Innan idag har jag varit på Uni. skrivit ut papper och suttit för mig själv och pluggat i Key-fiket med kaffe och chokladboll med strössel. Hmmm ganska bra dag trots allt:) Hittade lite tips på extrajobb man kan söka på Uni i Metro student tidningen. Kanske värt att prova för att försöka få lite annan typ av erfarenhet. För övrigt inga jobbpass alls inbokade i Mars, känns riktigt nervöst och jobbigt. Hur ska jag klara Maj månad om jag inte får ngn lön i april asså. En timvikaries helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0