Jag lever

Men det är fan knappt hehe, den här helgen tog hårt på mig. Festade ganska hårt först i lördags, hade så jävla kul, kom dock hem från efterfesten typ halv nio på söndagen, sov alldeles för lite och gick sen på ett vaken-nattpass vid nio igår kväll så idag är jag fan helt slut, gick upp typ nu i kväll och känner mig liksom helt mörbultad ont i hela huden och så jäkla trött. Men ska försöka ta ut hundarna en sväng nu och sen få lite gjort. Har fortfarande inte diskat efter festen och lgh ser förjävlig ut,måste även försöka plugga en del nu i kväll, ska ha en workshop imorgon.

Men måste tacka alla fina vänner för en superhelg!! Har varit så jäkla kul att umgås, snacka och parta!! Är så skönt att bara vara ledig och släppa loss ibland asså, shit vad man behöver det!

Hörs imorrn, hoppas jag känner mig lite mer på g igen då:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själv för en kanonhelg!! Det va verkligen värt för lite sömn och en bussfärd! Hoppas det blir snart igen :) pösss

2011-03-17 @ 18:53:44
Postat av: Cajsa

åhh efterfest till morgonen? Lite bilder på er galna helg skulle vara kul :) Hoppas på att få lite kvalitetstid med er tjejer snart :) puss!

2011-03-18 @ 17:04:09
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0