Update

Senaste dagarna har jag firat mig själv, blev litet kalas med mamma, bröder och R i torsdags, sen i lördags va jag och R. ute och åt god mongolisk buffé :)

Förövrigt har jag mestadels jobbat eller slappat. I lördags hanns det även med en liten tur ut till Bergs slussar då vädret var ganska vettigt! Blev dock inget bad för mig tyckte inte det va varmt nog för det!!

Nu sitter jag ensam här hemma och har jobbångest, påbörjar i kväll en 4 veckors period då jag kommer att jobba väldigt mycket nätter, kommer va helt slut sen efteråt! Med början på fredag jobbar jag sedan 9 av 10 nätter den kommande 1,5 veckan, pust. Men man blir ju glad när lönen kommer och den lär ju behövas när man ska flytta och allt!

Imorgon blir det lite mer firning i efterskott, ska fika med pappa och farmor innan jag ska dra till jobbet igen.

Nepp ska nog ta och dammsuga eller nåt, måste göra av med ångesten på något nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0