Morgonsol

Sitter i morgonsolen på balkongen hemma hos R. är så underbart skönt, redan varmt :) hoppas på att man ska få möjlighet att bygga på solbrännan lite här under förmiddagen!

Förra veckan var det slut på ledigheten för mig denna sommar, nattjobbet började, nu under juli är det äldreboende i Tranås som gäller, sen under augusti blir det nattjobb inom hemtjänsten i nkpg. Lite spännande med olika jobb. Jobbade natten till igår, så det blev mest sova under gårdagen, sen middag och långpromenad med tanten (Freja, hehe) på kvällen. Chillan fick förlja med R. och springa istället.

Idag ska jag bara vara här och slappa, sen i kväll åker vi hem till mig och ska bo där under helgen, jag ska jobba fredag och lördag natt. Nästa vecka jobbar jag bara en natt så nästa helg ska man iväg på lite roligheter i sthlm! :) Ska bli trevligt att spendera helgen med några härlliga tjejer!!

Funderar mycket på hur jag ska inreda den nya lgh till hösten, vill helst inte köpa för mycket nytt, känns onödigt när man har så mycket! Men lite nya textilier får det nog bli, de färgerna jag har mycket av nu fungerar inte rakt av pga av tapeterna, så jag måste fixa lite nya kombinationer :)

Nepp nu ska jag brygga lite nytt kaffe och sen surfa runt på lite bloggar en stund, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0