Jobbnatt

I kväll går jag på ett nattpass klockan 21, verkar inte som att det kommer att hända sådär speciellt mycket roligt den här dagen fram tills dess...
Har bara segat och ätit frukost än så länge idag med, rastat hundarna. De ska få gå i väg nu vid fyra för att träffa sin gamla hundvakts kompis, hon ville låna dem ett par timmar bara för att umgås lite :) Gulligt av henne tycker jag!
Måste väl försöka hinna med och äta lite middag med innan det är dax att fara iväg, men just nu är jag totalt oinspirerad på den fronten, ska göra lite grova äggmackor att ha med mig till natten, läste nån artikel om att det är bra att äta sånt när man jobbar och "måste" få isig ngt nattetid, annars är det ju inte bra för ämnesomsättningen egentligen att äta på natten men när man jobbar vaken-natt så måste man ju få i sig ngt!!
Hoppas ni får en fin helg alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0