Töar

Rinner floder ute av all snö som smälter, man får ju lite vårkänslor, fast det är ju för tidigt för att hoppas på det nu! Men mina cyklar som varit fastfrusna sedan november gick idag att få loss!!!:) Superbra, ska nog försöka mig på att cykla ut till Universitet och skriva ut min uppsats idag, tar ju sån evig tid att gå jämt! Är jätte skönt att gå, men föredrar att cykla när jag ska göra saker, promenerar så mycket ändå med hundarna liksom!

Har varit ute och gått en halvtimme med de små, sitter nu med kaffet och kollar igenom internet, min dagliga rutin består i att kolla mailen, facebook, vikariebanken, lediga lägenheter och sen en sväng in hit:) Om jag har tid brukar jag även kolla igenom de bloggar jag följer på förmiddagen, annars kollar jag dem på kvällen!

I eftermiddag ska jag skriva den jäkla presentationen om min egen uppsats, jobbigt. Längtar sååå otroligt mycket till imorgon kväll så det bara kryper i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad ska du göra imorgon kväll? :)

2011-01-17 @ 22:36:39
Postat av: Johanna

Såg detta nu du! Jag sitter hemma och läser bok och slappnar av:) Du då?

2011-01-18 @ 22:06:59
URL: http://johannajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0