Sooooleeen

Underbart att få se solen idag! Då känner man sig genast lite piggare:)

Har varit ute och gått, sen packat ner lite porslin och husgeråd jag inte vill ha och inte använder, de ska lämnas till nåt välgörenhets ställe, eller återbruksboden! Tror de kan göra mer nytta ngn annanstans!

Nu sitter jag och väntar, väntar på svar från de vi mailat angående vårt arbete i plugget, väntar på att få reda på betyget på uppsatsen, väntar på om det kommer ut några nya lgh, väntar på att csn ska komma in på kontot, väntar på att se om jag blir bokad på jobbet.... hatar att vänta...

Men  medans jag väntar får jag ju försöka göra ngt annat, ska handla mat, läsa i den tråkiga boken om institutionell teori och dammsuga. Happy Day?
Ähhh först ska jag allafall dricka mer kaffe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0