Slår igen för ikväll

Nu lägger jag ner plugget för dagen. Ska ta mig lite te och påbörja en ny deckare, precis vad jag behöver just nu:) Avslutade Fyrvaktaren av Camilla Läckberg i går kväll, nu ska jag nog börja läsa "någon sorts frid" av Camilla Grebbe och Åsa Träff!

Senare blir det disk och sen sängen, ska försöka ta mig upp vid 9 imorgon för att kämpa vidare med upsatsen,pust asså, längtar tills torsdag eftermiddag då den ska vara inne! Då kan man liksom inte göra mer och det är alltid en så befriande känsla:)

Blev glad idag för jag fick två jobbpass inbokade i helgen med, antalet pengar som kommer i februari stiger så sakteliga uppåt min målsumma för denna månaden!!

Hörs imorrn läsare:) Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

fräsig blogg jag trilla in i :)

hur är läget?

2011-01-10 @ 23:34:40
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0