Same old, same old

Okej, ännu en "spännande" dag väntar. Tvättstuga och plugg. Är less, riktigt less.

Är även riktigt irriterad på att jag inte bli bokad på jobbet....behöver verkligen pengar, vill jobba...men inte. Efter denna helg har jag inget mer inbokat och det gör mig väldigt stressad. Min ekonomi håller verkligen inte om jag inte får jobba. Stress, stress, stress. Stress över plugg, stress över ekonomi, stress över boende, stress över hundvakt i framtiden och hur FAN jag ska lösa allt hela tiden. Livet är fasen en uppförsbacke större delen av tiden.

Tänk om jag bara kunde känna att saker var fixade, att det var lugnt...Gud så skönt det skulle vara. Hur länge klarar man av att vara konstant lite orolig, stressad och så vidare. Det finns väl en ändpunkt, men dit vill jag inte komma!

Har en sjuk längtan efter att vara ledig (men ändå ha pengar såklart,hehe) hälsa på kompisar, åka på små roliga resor med vänner, fika, gå ut och äta, festa, ja eller vad som helst typ, som innebär att jag får slappna av och ha roligt!!

Ett av mina mål för nästa år är att göra minst 5 riktigt roliga saker, som ex. åka och hälsa på kompisar i andra städer, åka på nån resa eller en riktigt rolig STOR fest!

Vill inte kalla det nyårslöfte, känns så tvunget. Mål låter bättre och mer positivt:)

Nee, dax att återgå till mina sysslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0