Nu gäller det!

Okej, nu är det bara att köra hårt, tre dagar kvar sen måste uppsatsen vara helt färdig, rättad och genomläst. Usch, är inte taggad alls, men vet ju att det kommer kännas jäkligt bra när den är inskickad oavsett hur den blir.
Hur kan en massa bar idéer bara kännas så töntiga och osäkra när man väl ska få ner dom på papper, fattar inte.

Hatar min osäkerhet när det gäller plugg, kan aldrig känna mig säker på det jag skriver utan det känns alltid som att jag typ alltid känner att det inte är tillräckligt eller att jag har missat något viktigt eller ännu värre att jag har tolkat något helt fel och därmed oxå fört ett helt felaktigt resonemang i diskussionen....fyyy tänk om man kunde komma ifrån det här och nångång få känna sig nöjd och stolt över det man producerat.

Men aja. Gud vad massa trista halvdeppiga inlägg det blev här nu då den senaste tiden...måste lära mig va lite nöjd med det jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0