Läsning

Har börjat ta mig igenom de andras uppsatser nu, ska läsa sex stycken som ingår i min seminariegrupp, på tisdag nästa vecka ska examinations-diskussions-seminariumet äga rum. Jag ska ju jobba i helgen så jag måste försöka hinna läsa igenom färdigt imorgon. Har läst 2 ikväll, så då har jag fyra imorron!
På måndag blir det arbete med att försöka få ihop någonslags presentation av min egen uppsats att redovisa på tisdag me, MEN SEN ska jag vara ledig några dagar nästa vecka, så jäkla skönt ska det bli.

Har nu fått schema och sånt för nästa kurs, 24 jan drar den igång. Verkar bli lite mer nkpg åkande än vad jag hade önskat, men det är ju inget att göra åt, får bara hoppas min ekonomi håller igenom denna terminen me! En dag i sänder....

Nu blir det det klassiska kvällsmat, läsning av bok, sen en promenix med vovvarna innan läggdags!
Hörs imorrn:)

Kommentarer
Postat av: sofiahassan.blogg.se

tack så mycket! Gör det, du förlorar ju inget på det bara vinner :D lycka till tjejen!

2011-01-13 @ 22:00:32
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas det går bra med pluggandet!

kolla denna hundgrej, gulligt :)



http://www.browneyedbaker.com/2011/01/14/apple-cheddar-pupcakes-for-einstein%E2%80%99s-4th-birthday/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+browneyedbaker%2Ffeed+%28Brown+Eyed+Baker+%29

2011-01-14 @ 12:24:34
URL: http://twitter.com/sophyq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0