Jobb, tacos och hundbebisar!

Kort och gott min dag. Ett jobbpass, promenad i solen ner till resecentrum, tåget till Tranås, där blev jag bjuden på tacos och sen tog jag mina små bebbar och åkte hem! Två små illrar i en bur på tåget gjorde den resan till ett äventyr, HAHA, chillen blev helt jakttokig och beklagade sig högljutt under hela resan för att hon satt fast i min famn när värsta bytena fanns så nära! Hon brukar annars uppföra sig väldigt fint både med andra katter och hundar på tåget, men detta blev lite för mycket att palla för jaktinstinkten, hmmm jo det kan man nog förstå!

Har kollat på solsidan, snart blir det wallander, varvat med lite plugg! Imorrn är det gruppmöte och plugg som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0