Finlir

Dagens uppgifter ser ut såhär:

1.Finlira på uppsatsen och sen helst skicka in den i kväll

2. Handla mat, kylskåpet börjar bli sjukt tomt.

3. Förhoppningsvis hinna börja med en ordentlig storstädning!


Har varit ute med doggsen i snöyran blev en lång runda, hade Freja lös i skogen för första gången på länge, hon gick så fint och följde mig hela tiden, sötisen:) Hon är såå himla duktig, blir stolt när jag tänker på vilket fint jobb man gjort med henne, hoppas bara att jag kommer lyckas lika bra med chillan, hon är ju en helt annorlunda hund och har inte alls det fokuset på mig som freja alltid har haft, känns lite sorgligt ibland, men det är ju bara att fortsätta träna på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0