Borde vara glad

Ja, asså idag borde ju vara en dag då man känner sig glad och lättad då man har skickat in uppsatsen, i stället sitter jag och har ångest och ältar vad jag kunde gjort annorlunda/bättre på uppsatsen...fyy fan.
Kan liksom inte släppa det och är rädd att denna känslan kommer bli ännu värre då man börjar läsa de andras uppsatser!!! Då kommer man sitta och tänka att deras sätt/tankar/diskussion/källor var nog bättre än mina och så skulle jag ha gjort istället....OSÄKERHET. Hatar det.


Lite info har nu kommit om nästa kurs, kommer nog bli mycket att göra, verkar det som. Hmmm, vi har dock ännu inte fått något schema, störigt, innan dess kan man ju inte planera något de kommande typ 15 veckorna!


Nu ska jag försöka vara ledig ett par timmar, vet inte vad jag ska hitta på, hade jag haft pengar skulle jag nog gått på stan, lite shopping kan ju alltid döva ångesten. Men men som sagt är pank som en kyrkråtta, så det blir ju inget med det!
Får väl läsa min braiga bok eller något istället, bättre för miljön me, hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0