Snowstorm

Asså, fy fan rent ut sagt. Så jävla mycket snö. Sååå jäkla blöt jag va i morse när jag äntligen nodde fram till busshållplatsen vid campus. Såg även ut som en panda med mascara i hela fejjan! Pinsamt, hur lyckas alla andra hålla sminket fint i skitväder, jag vill veta hemligheten!


Blev en lååång tur inne på Myrorna i norrköping, med vissa fynd jag ska visa när jag orkat fota dem! Sen köpte jag även en vattenfast mascara på body shop, kände att det nog är nödvändigt med tanke på dagens missöde.

Sen blev det matlåda i ensamhet på campus nkpg, sen seminarium där det diskuterades förändringar i välfärdsarbete.

Nu: ätit middag, ska plugga (!) och kolla igenom mitt cv. Imorgon ska jag nämligen på cv granskning, sen fira pappa på kvällen för han fyller år idag! Grattis till honom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0