Regndroppar

Riktigt regnväder idag, men det är ganska mysigt att sitta inne och titta på det, skönt med om den sista snön kan försvinna!

Idag har det inte blivit mycket gjort, ätit lite och gått med hundarna. Nu har jag fräschat till mig lite för snart ska jag gå iväg och lämna vovvarna hos hundvakten och sen ta bussen till jobbet. Slutar vid nio då ska jag hem och äta middag, blir lite sent, men har ingen matlust nu! Sen imorron är det jobb 7-16 som gäller, efter det ska jag hämta vovvarna och sen hem och vila lite inför nästa vecka som kommer bestå av massa plugg och kanske jobb, får se om jag blir bokad något.

Men ha en fin lördag så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0