Pluggdag

Har återigen försökt att få tag på intervjupersoner, tyvärr utan större lycka, nu väntar jag på att en enhetschef ska ringa upp, hoppas det ger något. Men så länge ska jag ta tag i annat plugg och sätta mig i soffan och LÄSA kurslitteratur inför seminariumet! Känner mig trött och seg idag, tog jätte lång sovmorron och pga det så har jag fått spänningshuvudvärk, får ofta det när jag sover länge då jag blir så stel i ryggen...humm, inte kul, men ska nog försöka göra lite avslappningsövnignar och kanske ta ett bad senare, brukar hjälpa lite allafall! Fan, tänk om man hade någon som kunde massera en, skulle ju vara guldvärt!

Borde kolla in big brother i kväll, jag gillade det supermycket när det gick för en härrans massa år sen! Sen så har jag även ett nytt avsnitt av stylisterna att kolla in ikväll:)

Jag längtar redan till helgen då jag ska få besök av en fin vän, ser så fram emot att få umgås, mysa och prata en massa!!! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va Big brother som på den gamla goda tiden? :)

2011-02-21 @ 17:36:22
Postat av: Johanna

Hmm, ja eller nej. Tycker nog inte det känns lika bra, men tror det mer har med att göra att jag inte uppskattar sådana program lika mycket nu förtiden! Men blir säkert att man slökollar ibland om kvällarna, hehe.

2011-02-23 @ 14:10:25
URL: http://johannajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0