Marimekko

Jag blev kär och kunde inte stå emot!!! Har beställt ett par converse med marimekko tyg. Sååååå sjukt snygga, och jag älskar converse! Så check på fix av nya vårskor med andra ord! :)

Såå nu gäller det att jobba några extra timmar nästa månad så man har råd att betala för dem me, hehe. Aja, det ska nog fixa sig, är ju bara att kämpa lite extra, men måste säga att i detta fall var det VÄRT det!


Har jobbat idag, varit uppe sen kvart i fem, är sjukt trött just nu. Har ägnat kvällen åt att laga matlåda och förbereda för imorrn, nu är jag hypersupertrött och ska ta en snabb dusch och sen rasta vovvarna, sen ska jag lägga mig tidigt så jag inte är helt död imorrn när jag ska jobba delat tur (både dag och kväll)!

Godnatt finisar och ha en skön och najsig lördag kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0