Duva

Okej, äckligt men något djur har beslutat sig för att döda en duva under min balkong, dit jag inte kommer åt då någon idoit har byggt trästaket för som inte går att öppna, men hålen är ändå stora nog för att små djur ska komma in liksom....på något sätt måste jag få bort den döda lilla kraken  utan huvud och sen alla tusen fjädrar som nu blåser omkring i hela min trädgård....kan ju inte direkt släppa ut hundarna där ute nu, då de tyvärr är små nog att komma in under balkongen! PROBLEM! Åhhh pallar inte såna här jobbiga men ändå töntiga problem.

Igår va jag allafall duktig gjorde allt på att göra listan plus en hel del till! Älskar effektiva dagar. Nu ska jag snart börja med tvätten, ägna mig åt fågel-besväret och plugga.

Ikväll kommer lite trevliga gäster hit och vi ska dricka rödvin, äta kex, ost och snacks och prata massa! Skönt me lite skoj innan man påbörjar en jobbhelg...igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0