Fortfarande trötter

Men kom i allafall upp i realtivt vettig tid idag :) Sitter nu och dricker lite kaffe, ska snart åka iväg till systemet och handla lite till kvällen, sen blir det storstädning i eftermiddag!
Vovvarna ligger och äter på sina jätte tuggben, haha. Så himla bra att köpa stora då har de att göra i flera dagar :)
Va inne och beställde kurslitteratur till höstens första kurs i natt, även om jag inte är alls sugen på att plugga ett år till är det kanske lika bra att bara göra det nu, och se till att man får den här examen färdig trots allt och sen söka jobb, har ju liksom igen ork till att börja med stora jobbsökandet just nu ändå och om jag inte fixar den här mastern nu kommer den nog aldrig li gjord....så det är bara att försöka att mentalt förbereda sig nu inför det SISTA riktiga pluggåret. Är ju möjligt att man kommer läsa lite mer små kurser i framtiden men då blir det ju vida sidan av ett jobb inte som huvudsaklig sysselsättning, känns både bra, skönt, kosntigt och lite nostalgiskt att jag nu snart ska påbörja mitt sista år som heltidsstudent!
I kväll blir det utgång då:) Hmmm vet inte vad jag ska ta på mig bara, som vanligt haha. Men det brukar ju ordna sig, ska nog ha kjol tror jag, men vet inte vad jag ska ha till, måste kolla på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0