9 av 10

Senaste tio nätterna har jag jobbat nio, i natt ät jag ledig, men dygnsrytmen är ju ngt rubbad, sov först till halv fyra sen hämtade jag hundarna. Kom hem vid sju och pratade i telefonen typ drygt två timmar, sen somnade jag halvliggandes i sängen med hörlurarna fortfarande i öronen, haha. Son till 01.40. Sååå hmmm nu är jag ju pigg tyvärr, vet inte vad jag ska hitta på...har diskat och rastat de stackars hundarna lite.
I morgon har jag massa ärenden som ska göras dagtid, plus att jag måste städa, så det vore ju bra om man kunde komma upp i relativ tid i morgon bitti, helst typ nio eller nåt. Men jag får väl se...
I morgon kväll ska jag ut och festa lite med en kompis, blir nog ganska lugnt dock. R. är supersnäll och vaktar hundarna åt mig på natten :) <3
Längtar tills om två veckor när sommarjobbet är över, sen längtar jag ännu mer efter att det ska bli september så att vi får flytta till våran ny (gemensamma) lgh!! :) Ska bli så kul ju :)
Usch när jag vaknade nu vid tjugo i två så hade jag hemska mardrömmar, sjukt läskigt. Hatar matdrömmar, var ett tag sen senast jag hade en...
Har sju schemalagda nätter kvar att jobba den här månaden, trivs dock bra med nattjobb ( om det inte handlar om typ 6 nätter i rad, hehe) så hoppas på att kunna fortsätta med det under hösten :)
nee om man ska ta och läsa sin bok kanske, håller på med Keplers Paganinikontraktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0