3 timmar

Trots bara 3 timmars sömn känner jag mig rätt så pigg, håller på och betar av min att-göra-lista! Fixar grejer inför flytten och sånt där, ska tvätta i kväll och sen packa och städa tror jag. Men föst måste jag ta och rasta mina små hundar en sväng :)
Har endast tre jobbpass kvar på schemat den här sommaren, känns skönt, men vill ju ändå fortsätta jobba under hösten, men då blir det ju inte på samma sätt.
Har beställt skolböcker jag måste åka och hämta ut, på måndag är introduktionen till första kursen så nu sätter det snart i gång igen, längtar mest bara efter att få flytten gjord, även om det är roligt att flytta så är det ju alltid jobbigt och tar MASSA tid liksom, men efter att flyttlasset är gjort återstår ju mest det roliga, att få inreda den nya lgh!
Har suttit nu och surfat lite efter et fint duschdraperi, gud vad svårt det skulle va då, hittade det perfekta på ikea, men då säljs ju såklart inte det i lkpg!!! Frusterande!
Jaja, nu ska jag fortsätta med mina görmål...

Kommentarer
Postat av: sofia

skönt att du inte har långt kvar! men det blir inget ledigt emellan eller?

2011-08-17 @ 19:43:06
URL: http://sofiaeck.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Johanna, dags att börja blogga lite igen tycker jag, vill se bilder på ert nya hem :) Puss

2011-09-24 @ 14:24:28
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/
Postat av: sophy

håller med! :)

2011-09-28 @ 21:27:57
URL: http://sofiaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0