Tidig Lördagsmorgon

Är uppe tidigt idag trots att jag är ledig, fin skulle till jobbet så jag gick också upp, lika bra det!
Tänkte mig att hinna med en hundpromenad nu på förmiddagen och hämta ut ett litet paket med apoteksgrejer jag har beställt!
Är sjukt peppad på fest ikväll :) Ska bli såå kul, har längtat efter att festa flera veckor nu, och att jag även är ledig denna helg är ju underbart, va länge sen jag hade en hel-ledig helg!
Hmmm vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, alltid en utmaning och komma på det, men funderar på finbyxor med hög midja och nåt snyggt linne kanske?
Ska nog försöka plugga nån timme med nu på morgonen innan jag hoppar in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0